Tjenare alla skoltrötta!

Ja i dag begav man sig mot första skoldagen eftete ett jätte bra sportlov! Har fått så mycket vårkänslor så jag bestämmde mig för att ta på skin jackan! och det visade sig inte vara så smart...blev galet kallt efter en stun och hållde på att frysa ihjäl när jag stog och vänta på bussen :(
I morgon kan jag lova att jag tar vinter jackan..eller?
Skolan var chill hade So, Matte(nationella test) som jag försövrigt fick nästan G på. fick också reda på att jag hade fått VG på Biologins test Nationella. :D glad chey. sen drog vi ovh bakade bröd på HK! blev inte så lyckat eftersom vi gjorde bröd muffins :/
Sen lite musik, drog vidare upp till vårdcentralen och fick några salvor..eheh mot min cp hud ;) Efter det va klart så orkade vi inte gå t skolan när vi hade 20min kvar så det blev en fika på kikis med Johanna.
sakna sommaren! Håll i er den är snart här igen! :D
Har haft problem med att ha dator pgr av attt min inte funkar så sitter vid min brors nu -.-
Lägg til mig på bloglovin!http://www.bloglovin.com/ (Y
håller på med ett inlägg om dagens rid pass så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0