promenerat

Vågade inte ge mig ut på domma halkiga vägarna hästryggen så fick bli att ta och promenera bredvid mina fina vänner i  ca. 2km med både Winnie och Crumme! :) ja mamma gick ju med så klart med en häst! ;)
fick hem lite saker fån hööks i går:
*stalltäcke med hals(crumelur)
*rosa grimma med texten "precious" (winnie)
*sporrskydd
*blingskärp
*tävlings tröja(dressyr)
*Vita handskar
*samma bett som jag redan har(bilden) rekomenderar stark detta bett! inte lika smalt som det ser ut.
Träningen i går:
SUPER! :D hoppade bana på 95cm och något på 1m! fixar vi lätt :D avstånden börjar bli bättre med ;)
Det kommer det får ju lov att vara lite galet och fula hopp i början med ny ponny, Right? ;D
Vi hoppade i alla fall bana med lite kombinationer och sånt :)
Ska kolla in på TDB och se vilka som ska va me i trollhättan i helgen, taggad till 1000!
så länge jag får låna min brors dator så får ni nöja er med gammla bilder ;)
Fick ingen film från hoppningen :/ men på lördag hänger kamerna med! måste bara hitta en lämplig fotograf..eller flera? haha ;D
Om någon ska dit och fota så säg till! :)

för övrigt så har jag skrivit en teknik uppsatts på ca. 40min ja man kan väl räkna ut att ja högst får G på den..men man kan inte va bäst på allt!
Haha ngt konstigt kort på mig och bästa Natalie! SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0