Dagens ridning

Crumelur: och jag tog en ganska låg uteritt tillsammans med Linnea och Fanny! deta uppskattades då vi kunde rida på skogs vägar för första gången i år! annars har man fått hållt sig till vägen ju :/ personligen så gillar jag mer att rida på skogsvägar! Crumelur var jätte glad och mjuk och bara underbar! :D
Winniset: Red jag på vägen då det hade hunnit blitt ganska mörkt! Prinsessan var jätte duktig och fick inte det minsta anfallet! :D något som är viktigt med Winnie är att man måste ha en plan att jobba efter even på uteritter, som i dag tex så övade vi på galoppfattningar och halter. Båda funkade bra :)
Övriga nyheter i häst väg så ska jag och Crumelur iväg och hoppa en bana hos anna WK på onsdag! Vi siktar på att hoppa 2 rundor på 90cm och 95cm typ :) VI drar även med oss Hampus och Elin denna gången med :D Hennes mamma ställer upp som chaför åt oss denna gången !
Sen så får vi inte glömma att på lördag gör jag och crumelur vår tävlings detbut på lördag i TFRKs lokala mars hopp! :D Såå taggad!
fina
hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0