cp dator.

Min dator funkar fortfarande inte glap i kontakten så måste köpa nyy.. :/ jaja snart så är den väl igång igen :)!
Därför jag inte kan blogga så aktivt,
yes drar lite snabbt vad som hänt dom närmsta dagarna,
torsdag
Åkte till ridhuset i b-fors med Winnie Johanna och Fanny hängde på :) vi red dressyr, men winnie va inte på humör alls så det blev dåligt allt..så jag bara red igenom henne genom att rida serpentiner osv,
Fanny och johanna var därimot super duktiga och red igenom ett LC:1 program, och det såg riktigt snyggt ut kan jag säga! :)!
Eftermiddagen tillbringade jag med Crumelur på hopp träning hos Anna Wk, vi hade gymnastikhoppnin oc det gick jätte bra! :) film från det kommer när datorn funkar :)
Fredag
Dreg med johanna till göteborg och chilla runt på nordstan, åt god mat och handlade skin jacka och en väska, så följde det med hem lite smink med :)! Super dag som avslutades med att jag sov hos johanna.
Lördag
drog hem till mig och red med johanna en sväng i skogen :) sen hände inte mycket alls, :) hjälpte elin med hampus en stund, dom var superduktiga :)
Idag
Ridit med Johanna idag igen, vi red en lång sväng i skogen med Fanny och crumme.
Winnie red jag på vägen och gjorde skänkelvikning galopp, sakta av skänkelvikning galopp osv. :) Hon gick som en klocka!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0