Yes!

så glad i dag efter dagens ridpass! så ni anar inte! :D
jag är förkyld men gav mig ut mot stalllet ändå för att rida igenom min fina, blev att rida dressyr utanför stallet då ja inte visste hur mkt jag orkade pgr av förkyldningen! :)
Gjorde i ordning i stallet la fram sadel träns benlindor m.m och tog in Winniset.
Hon va gald och possetiv, vilket smittade av sig snabbt på mig :) tänker på så mycket när jag grejar i stallet, och nu tänkte ja mkt på att vara tydlig med va man vill både med hästar och folk. Så min plan med ridningen var att vara bestämd och rida henne i en ganska ordentlig form, inte mjuk o låg som jag brukar!
Jag sadlade tränsade och skulle ta på hjälmen, men den hade jag ju glämt inne..orkade inte gå dom 50m o hämta den så det fick bli den fula gammla som ja har när det regnar ;) glömde såklart benlindorna med.. -.-

Red ganska vanligt volter i alla storlekar och 8 volter, o öppna :)

Och hon gick SÅÅÅÅ FINT !!! I klockren form som var helt godkänd för Lb :D hon gick stadigt och fint och till och med galoppen satt fint! några små bus men de va för de va jobbigt för henne, SÅ duktig tjej! :D

Det verkar släppa alla problem och jag är såå glad över det, jag som har kämpat så mycket, jäg är stolt över att jag kämpat så mycket som jag gjort och ridit varje dag ungefär :) och nu släpper det och hon går fint och vi arbetar tillsammans igen :') det är såna här ridpass som gör att man orkar gå ut i stallet dagen efter att man suttit på en sjö vild häst som inte lyssnar, var längesedan vi hade ett sånt bra pass.

Längtar tills vi ska börja hoppa igen nu! :D


fartdåregalenwinnie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0