tråååkiigt

Tråååkigt har jag,

kom hem från Natalie för någon timme sedan, vi har inte gjort så mycket så ;) jag brukar ju masa med mkt saker under dagen så inte så konstigt om ja är rastlös. :) men ja ska väl ut i stallet snart och skritta Winnie, och fixa i ordning där :)

Det kan bli en spännande helg, men det beror på om det går vägen och min mamma är på bra humör! :)

Men jag ska iaf försöka ta mig till ridhuset med min fina och rida dressyr! Taggad inför det ;d
Yes har föresten bokat in en ny dressyr träning med Amnada i slutet av januari för Mia ! super bra dressyr tränare :)


Ja funderar på att lägga upp fullt med bilder för jag är så taggad på träning och tävling nuu så det finns inte! :D
Håll koll !


goaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0