Tjooooooo!

Lagom segt att gå upp till skolan nu varje dag.. det är ju lixom sista terminen och jag bara längtar så häääääääär mycket på att få sluta bengtsäckelgården och börja på gymnasium! :D

Skolan var chill dill och vi prata om skoltröjor och hur vår ska se ut...eftersom vi ät lite konstiga i vår klass så ska vi tydligen ha en efterbliven häst på framsidan? :o hahah...

Sen hade vi NO redovisning den gick hyfsat hoppas jag iaf! :)

Gympa lektionen bestod av Klättring på klätter väggen! :D vilket ja tycker är skit läskigt men sååå roligt!

Svensaka nationeltprov(fast test prov) gick väldigt bra tror jag :o fast ja vet inte har aldrig haft mer än G där iaf , ;)

Sen hade vi säkert något mer intressant men inget som jag kommer i håg...

Kom hem och åt middag. amanda kom och red med mig, vi red på vägen en ganska bra bit. skrittade mycket. väldigt lungn tur iaf, jag red så klart min älskade Wimmsa och Amanda red FannyBanny :)

I morgon ser ut så här för min del:

Fixa sig och iväg till skolan

Vara aktiv duktig elev på lektionerna och ha en So redovisning om 70-talet!

Hem och äta sen direkt ut i stallet och fixa Winniset och åka på hoppträning för Anna WK! :D

Hem igen och plugga lite SO kanske? har hem tänta som ska vara inlämnad på måndag...men det tar jag nog i helgen :) 12 frågor med...roligt?

sova


////pössssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0