svar på frågestund

Anna
Vilken är den snyggaste kille i hästvärlden i Sverige?

svar
: Oj, haha jag har faktiskt ingen koll på "häst" killarna! ;o

Vilken kändis ponny hade du viljat rida?

Svar
: Bilbo! så fin ponny och hoppar otroligt fint!





















Vilken kändis häst hade du viljat rida?

Svar
: Ninja la silla lungt! :) tycker det är en så perfekt häst så det finns inte!


Alice
Vad intresserad dig när du ska köpa en häst? Alltså, vad letar du efter? :)

Svar
: Jag känner verkligen direkt när en häst/ponny passar mig! Det jag söker är ofta är en stor personlighet!
Älskar att ha små problem att fixa på, jag vill ha någon som är framåt
med mycket livs gnista, ska ha ett fint stöd i munnen inte fjäderlätt men inte hänga. Utan så man kan ta i tyglarna utan att få protester.

Den ska helst vara modig och kaxig (stort självförtroende).
Älska att hoppa! Och suger i sig hindrena. Men samtidigt tycka det är kul att trimma och bygga muskler i dressyren och markarbetet. Ska minst gått LB och LA för det jag söker nu ska va någon att ha riktigt kul med på tävlingsbanan.

Men det är enormt viktigt att hästen tycker det är lika kul och verkligen brinner för att utvecklas på tränings och tävlings banan som jag!

(det här är inte riktigt vad winnie är, utan hon är verligen min bästa vän med eller utan problem)

Tack för frågorna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0