storm

stormar nästan här, och jag sitter inne och är förkyld :(

Johanna sov här i går till i dag, gick uppö 10 i morse duktig? jao, ;)
Eftersom jag vaknade med skit ont i halsen så skippade jag att rida, så amanda och johanna fick rida själva :)
själv tog ja mig an stallet och mockade m.m, la ut lunch t hestarna och sånt ,

Neej nu får ja ta på min tjocka jackan och halsduk mössa vantar och jag vet inte hur mycket ;) och dra ut i stallet igen för att fixa i ordning för kvällen och sen hämta in alla 5 ponnyerna :) Skulle tro att wimmsan är ganska sur som får stå i blåsten hon avskyr när det blåser, ;)

Btw, så fyller min fina vän Iselin år i dag! Grattis! :D


sommras! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0