Mysigt värre med snöööööö?!?!? ;D

Gick ut och hämtade Wimmsan i hagen och märkte då att det hade blitt kramsnö, men det spelade ingen roll eftersom mina ponnysar både har snösulor och brodd! :)

Jepp styrde ner på ängen så det blev att rida där! Måste tillägga att det är en skit fin äng med sjön längst ena sidan :D Och bra kuperat med upförs och nedförs kullar och några jämnare ställen med, vi har också en liten teräng bana där! ;)

Men i alla fall så hade jaag tänkt att trava och skritta bara för winnie brukar få spel på ängen ;) men efter en stund så började hon galoppera, och det gick ganska lungt :) hon busade en del. men bara små bus! :)
Så vi galopperade runt där och snön yrde :D såå häftigt!
satt barta och skrattade när hon försökte dra iväg, hon är så ivrig på att öka farten ;)
Hon skötte sig riktigt fint!

Men jag hade inga som hällt krav på henne bara att det skulle va under säkra omständigheter haha ;D

Älskar att rida i snön :) ska få med mig någon som fotar någon dag om det är fin snö igen :)

härlig bild på fanny förra vintern!


Nu blir det att ställa sig att göra Nudlar till kvällsmat!
Sen efter det så kanske jag smälter chocklad och doppar frukt ;) haha.....


/vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0