I skogen med....pannlampa?

Skolan var seg och hade hur ont i magen som hells, vart lite tjaft om gruppindelningar osv pgr av att vi är ojämt antal i vår klass och sånt tjafs är alltid jobbigt och orsakar huvudvärk '-.-

Ja Skoldagen bestod inte av något särskilt :) Sista timmen då jag hade mitt favoritämne(HATÄMNE ;)) spanska...fick vi reda på att vi då hade håltimme! :D
Det satt perfekt såå jag och min bästa tjejer gick upp och fickade på Kickis, gött!

Sen när man gått av bussen så väntade jag på special bussen hem eftersom jag bor i skogen.
Men den var så klart försenad en 15min så där..lagom trevlig när det är kallt som fan -.-

Hem och äta sen kom Johanna och vi red tillsammans i mörkret i skogen! med hur snygga pannlampor som hellst! :D hihuihu ;)

Titta in på johannas blogg här: http://johannasofiasundstrom.blogg.se/


ögongodis!


stort hopp!

Åhh nu taggar vi första hoppträningen på mer än 2 månader på torsdag! :D
Minigårdens Winniset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0