Hejsan,

Sitter och sorterar bilderna från spanien ska lägga över dom på cd, ;)
Är hemma från skolan med, för jag hostade typ sönder i natt så kunde sínte sova förens 8 på morgonen :) men det blir ju lätt så eftersom man ställt om dygnet så mycket,

men hostan är bättre nu och jag ska dra mig ut i stallet efter det här och inviga det första mysiga ridpasset i riktig snö! :D wiiiihh
Har bestämt mig med för att städa en del i stallet och frisera winnies hovskägg m.m :)
Blir nog en chill dag eftersom jag är sjuk igentligen ;)

Yes dags att fortsätta med bilderna segt kan jag säga, men det måste bli gjort ;)


hittade en bild som minn kompis tagit på mig och fanny för ngt år sen :)


även den från kil typ -09 eller något? ett tag sen ju! tror det är LD

hihi söta det nog LC  ;)


VI hörs i kväll :) då kommer bla, inlägg om snöpasset med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0