The dawn is breaking A light shining through

Tjooo allaa galda! För just nu flyter det! Kanske inte perfekt med det går!


Skol dagen var helt okej. Massa "Test" nationella prov osv.

Efter skolan så väntade jag på moa som gjorde färdigt ett prov. Direkt efter det så drog vi och sola, skit nice eftersom det är såå galet kallt här i vår avlånga land ;)
Drog hem till henne o käkade och färgade hennes hår. snällt av mig tyckert jag? :)

Togg en buss och drog och kollade när johanna red, på  köpet frös jag halvt ihjäl....tur man nu sitter med ett duntäcke!

Yes hem och äta igen ;) haha ja och nu befinner ja mig i min himmelska säng. och ska snart ta och sova, för att orka till skolan i morgon!
På fredag blir det GBG med klassen till opran! Kul? ja! :D
Helgen kommer ha mycket roligt att bjuda på kan jag lova er! Wiiiiiiiihhhh så glaf just nuuuu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0