Sjuk..hur vidrigt?

är förkyld...usch hur hemskt är det inte? näsan är röd och man måste snyta isg hela tiden...halsen gör ont fast inte just nu. och blää.... feber ska vi inte ens tala om :(

Ja i dag kunde jag inte hålla mig ur stallet så blev först en sväng ut i hagen i solen runt kl 1 och mysa med mina fina! :)
Sen kl 5 så fick jag ett ryck och red ;) red crumelur lite i skogen och utanför stallet :) han var jätte fin och duktig! :O i söndags red jag han med graman tygel vilket han trivdes super med! :D tyckte det va skönt, så att han kan hitta rätt i sin form och trivas, och få lite muskler att jobba från., ;) eftersom han är så himla stönig och vill göra som han själv vill ;)
Sen när jag ridit klart han så orkade jag inte rida winnie, förkyldningen tog över och jag gva dom kvällsmat och gick in :)
Nu sitter jag här och önskar att det snart ska bli vår och sommar :D


fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0