nyss kommit in...

nyss kommit in efter att ha ridit min två busar!

Winnie red jag ut på vägen och växlade mellan skritt trav och galopp, hon va jättteeeeeee fin!! :D
Galopperade lungt och allt :D Sen skrittade jag halva vägen hem.
Några ankor i bäcken passade på att skrämma winnie med, ;) men som tur var så behövde man inte smaka på den isiga hårda vägen i dag! Vilket var väldigt tur eftersom jag drar till sälen i morgon! :D

Crumme galopperade jag mest men mycket trav och skritt med! Busen passade på att sparka bakut några gånger ;)
Men han skötte sig fint, var lite på tårna och låsades bli rädd för allt, men han gör det på ett schyst sätt så det är ju lungt, :)



Skolan var chill som vanligt, men dock tråkig också som vanligt! -.- fick iaf reda på biologi provet, och jag hade fått VG :D duktig flicka säger jag då! :D

Nepp nu kan jag inte hänga här jag har massor o packa tills i morgon, och om några timmar kommer johanna!
I morgon drar vi tidigt till SÄLEN!

//P U S S




Kommentarer
Postat av: Sanna Wihlborg ♥

Jättesöta bilder! :)

2012-02-11 @ 21:59:44
URL: http://spower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0