Nästa vecka sportlov! :D

Så underbart väder det har vart i dag eller hur? :D solen har bara stekt hela dan :) sånt gör en verkligen på glatt humör!
Började med att rida Winnie i dag pch bestämmde mig för att rida på ängen!
Gick fint men sen galopperade vi och hon svängde på en fläck som jag försökte få henne att undvika...och Woooppss så låg vi på backen båda två...:/ jaa usch det var inget vidare, men vi båda flög upp på fötter så fort vi landat, så vi klarade oss helskinnade som tur var!
Fortsatte rida en stund till och hon var fin och verkade inte påverkad av att vi nyss hade gått omkull, vilket var tur :)

Sen red Jag CrummeBoy och skrittade han 2 varv runt ängen och sen red jag utanför stallet och bara böjde han i en låg form :) Crumme avskyr att gå på blött/halkigt gräs (även om dom hade broddar) så det var ingen ide att rida där något större med han :)
Var verkligen skönt att få rida i solen i dag i alla fall ! :)

2 dåliga mobil bilder på mina fina!





I morgon åker jag och min fina Crumelur på ban hoppning hos bästa tränaren anna WK! :)
Vi drar även med oss Hampus och Elin!
Elin har inte vart ute så mycket och så då är Hampus en pärla att ha med sig, han är ju så rutinerad! även om inte hoppning brukar vara hans bästa grej ;) Men han och elin passar super bra tillsammans och hon brukar få honnom till det mesta :D


ja och crumme när jag provred :)

Elin och en glad sommarfet Hampus!

// puss hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och söta hampusen!!!!

2012-08-07 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0