Hej igen!! fan vad jag är dåliiiiggg...

Har inte orkat blogga påå månader typ! :o
Ja ska dra igång igen nuuu!!

Nu ska jag sätta mig och göra en ny fräch* header och hoppas jag lykas!

Senast i mitt liv i alla fall så var jag på tävling i går!

Första regionala och Min och Crummeboys första LB! :D
Det gick utmärkt och jag Fick ett ner i omhoppningen i LC och samma i LB :D jag glömde ta tillbaka honnom ;)
Men jag är super nöjd och så glad! :D
Fast det regnade/snöade hela dagen :/ blää..så nu sitter jag här med jätte svullen hals och enerign på botten..

Här får ni några bilder från i går!

Åh min fina!

Alla bilderna är från frammhoppningen/ridningen i LC


Älskar kortet!

Så glad att jag hitta dig! När jag hoppar dig kämpar vi tillsammans verkligen, underbara Crumelur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0