måndag...

Ridit och inte mycket mer alls i dag...tråkigt kan man säga ;/
Winnie var helt crazy eftersom hon inte gått i skogen något nu medans vi va på lägret. ;)
Red även Fanny lite i skogen. hon halta inte något och va suuper pigg :D men det bådar gott! :D
Jag vill ha den pigga galna Fanny såå ;) hehe.

I morgon drar ja på sommar jobb kl.06:40!! Inte okej om man inte ska tävla säger jag! :(
ratta gräs osv. :) helt okej faktiskt.
Är hemma igen 16:00 ungefär. sen 17:30 åker jag på pay n jump med Winnie. hoppas även
Amanda följer med med Hampus :D
Blir nog bara en bana på 80 cm tror ja. :)
Efter ja hoppat så stannar vi kvar och jag ska rida en stor hest ;)) Roligt ska det bli
eftersom vi bara har ett "ponny" stall så har ja bara ridit storhäst några få gånger.
Säger bara att hästen är 174cm i mkh så blir en liten skillnad från min Wimmsa på 145cm i mkh ;D hehe.

Men hare gött nu ska jag äta och ladda fullt för morgon dagen lär behövas! :)


Ett steg, bara ett litet men endå ett steg frammåt är en så stor vinst!





Kommentarer
Postat av: HÄSTRYTTAREN.BLOGG.SE

Hoppas du får en trevlig vecka :)

2011-07-26 @ 00:08:23
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Fin blogg!

Jag har en nystartad hästblogg!

Kolla gärna in och kommentera :D

2011-07-26 @ 00:45:35
URL: http://hoppryttaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0