I´m close behind

Var på pay n jump med Winnie i går :) Linnea följde med på Fanny.

Först så glömde jag martingalgen -.-
Linnea och Fanny hoppa 50 2 gg felfritt :)
Sen red jag fram Winnie och kännde att hon hade börjat brunsta så
va inte så posetiv kan jag säga,
men hon lyssna fint och vi hade anmält oss till 70 för att det skulle va lätt.
Vi hoppa runt det och det gick fint inga stopp eller något så
anmälde oss till 80 med och de gick fint då med! :d hon lyssnade på mig fint :)
fast efter sista hindret när vi hade gått imål blev det för snävt för racer hästen
så vi hoppa över dressyr staketet som gränsade till framhoppningen ;$ haha!
Så funderar på om hon tycker det är obehagligt med martingalg när hon hoppar,
någon som vart med om liknande?


helgen har vart tuff men kul :) söndag hoppning i kil och söndag Dressyr i fägelanda och tisdag pay n jump i ed,
så har inte haft mycket sömn kan jag säga. mådde rejält dåligt på tisdag för det helt slut och ont i magen som fan ;)
men men ska man bli bra så får man stå ut ;) hehe.


hehe söt är hon min winnie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0